31 Ağustos 2010 Salı

PES 2011 İNCELEME

WE ve PES oyunlarını yıllardan beri takip ediyor ve zaman buldukça da Playstation’da oynamaya çalışıyorum. PES bana göre diğer futbol oyunlarının artık çok çok ötesine geçti ve bana göre uzun yıllardan beri olduğu gibi halen de rakibi yok.
PES 2011 versiyonuna gelirsek izlediğim kısa tanıtım videolarına göre heyecan verici yeni özellikleriyle gelecek. Yıldız futbolcuların gerçek çalım hareketleri abartılmadan sergilenmiş gibi görünüyor. Ama bunu bir futbolcu ne sıklıkta yapacak, ya da PES oyuncusunun elinde olan birşey mi olacak o da ayrı bir merak konusu.
Gördüğüm kadarıyla yapay zekaya da biraz daha ağırlık verilmiş ve rakibi oyundan düşürecek gerçek taktikler de oyunun tanıtım videolarında gösterilmiş.
Futbolcuların altındaki vuruş seviyesini gösteren o daireimsi figürler bana göre pek hoş olmamış. Gerçekçiliğinden birşeyler almış gibi. daha önceden futbolcuların isimlerinin olduğu yerde kalsaydı iyi olur gibime geldi ama oynamadan birşey söyleyemeyiz şimdiden. Aynı şekilde geçmişte çok güzel tanıtım videolarıyla çıkış yapmak isteyen versiyonları da hüsranla sonuçlanmıştı.Umarım oynanabilirliğini ve o bizim alıştığımız PES mantığından çok uzaklaşmamışlardır.
Her ne kadar yeni versiyonlar geldikçe oyuna alışmamız zaman alsa da ben hala o PES‘in kendine özgü halini seviyorum. Fifa da PES’leşmeye gidiyor gibime geldi hatta. :)
Bir de son olarak eklemek istediğim birşey var. Grafikten anlayan biri olarak PES 2011 görselleri oldukça gerçekçi ve çokça detaylandırılmış. PES 2013 ya da 2015 versiyonlarını yeni bir konsolda oynayabiliriz. Çünkü PS3′ün de artık bir sınırı var değil mi. :)


VE PES 2011'İN TANITIM VİDEO'SU
http://www.facebook.com/video/video.php?v=407705567431

Yeni Bilgiler Elimize Ulaştıkça Sizlere Sunacağız Teşekkürler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder